War Pravila
Posted: Mon 13 Jan, 2020 15:02
SimCity BuildIT - Nova Pravila Ratovanja (Shield Buster)
Pretpostavka je da više ne postoji način da se protivnički klub spreči da ispuca sve sto ima. Klub koji nema više sa čime da puca gubi. Ova pravila su bazirana na toj ideji.
Pretpostavka je da više ne postoji način da se protivnički klub spreči da ispuca sve sto ima. Klub koji nema više sa čime da puca gubi. Ova pravila su bazirana na toj ideji.
- 1. Tajming
- Rat se startuje oko 11 uveče. Attack faza krece u 11 prepodne, kraj oko 23:00 sledeće veče.
1. Dan: Čekiramo protivnika. Koliko imaju war delova, koliko igraju zajedno i koliko su zainteresovani za pobedu. Ne trošimo se preterano na početku. Koga zatvore, može da se otvori uz full napad. Isto važi za CoM zadatke, otvaramo se uz full napad. Ko ne puca, sedi pod štitom. Ako procenimo da postoje uslovi za pobedu, prvi organizovan napad je uveče oko 22-23h, (pratiti chat). Obično napadamo samo jednog, slabog ili neaktivnog, tako što jedan spušta drugi zatvara, treći otvara i ponovo spušta, četvrti zatvara i tako u krug dok se ne izredjamo svi.
2. Dan: Ako protivnik tokom noći ne napravi razliku koja se teško stiže, nastavljamo dalje. Održavamo razliku i pratimo situaciju. Ako procenimo da protivnik ima problema sa kanisterima, ostajemo zatvoreni. (pratiti chat) Završni napad kreće 3 sata pred kraj, ali u slučaju da protivnik krene agresivno ranije, idemo ranije. Zatvaramo ih sve i držimo ih zatvorene do kraja.
- 2. Odbrana
- Svako brani svakoga. Tokom rata dudovima. Kišobranima samo na kraju.
- 3. Napad
- Napadamo uvek najslabijeg i neaktivnog. War itemi kod slabijeg vrede manje. Ko igra samo sa jednim gradom uvek traži na chatu još nekoga za napad. Jedan spušta drugi zatvara. Max poena po srušenom gradu. Onaj koji spušta obavezno najavljuje koliko zgrada ruši i kako ih ruši. 6 6 za dva blizzastera, 10 3 za MM i magnet, 4 4 4 za tri planta, itd...
- 4. OpenWAR za delove
- U slučaju mnogo jačeg protivnika i kad se desi da ostanemo prazni, igra se rat za delove. Spremimo gomilu dasaka, eksera, lopata i ostalog za brzo popravljanje i popravljamo se pod džekom. Ako se i protivnik popravlja pod džekom, baciti dupli džek i ne zatvarati ga dokle god se popravlja, odnosno dok traje džek. Dogovarati se oko napada da se ne desi da se protivnik zatvori pre vremena. Dudove, frizove, kisobrane i vampire ne koristimo.
- 5. Panika Protokoli
- U slučaju organizovanog kontranapada protivničkog kluba, obično nas sekunde dele od fijaska. Nema vremena za dogovaranje ko koga gadja i sa čim, jer svi završavamo zatvoreni ili frizirani i onda umesto da gledamo mapu, jurimo delove za popravke. U ovakvim slučajevima sledimo sledeće pravilo: PRVO PUCAJ posle pitaj..... Uvek je cilj zatvoriti protivnika po svaku cenu, što brže, nije bitno kako. One jake čak i preko duda. Puca se uvek najjačim napadom jel pretpostavljamo da će da se brane.
Scenario 1. Oni su svi zatvoreni, mi smo većina otvoreni. Nekoliko njih, pola kluba ili svi izlaze iz štita istovremeno. Prvi naš koji ih vidi odmah zatvara jednog, bilo kako. Frizira ostale koliko može ako nisu pucali, (ako jesu onda idu vampiri) i blokira njihove džekove kišobranima. Onda tek alarmira ostale i ide u odbranu. Pretpostavka je da je još neko na mapi i da će da čuje bustere. Svako sledeći radi to isto. Cilj je uvek pozatvarati ih bilo kako što pre. Kad vidite džek na protivničkom igraču, odmah pucate svi, pa kome prođe, jer taj što je bacio džek je možda već friziran ili zatvoren i odmah se prelazi na sledećeg.
Scenario 2. Oni su većina otvoreni, mi smo svi zatvoreni. To je trenutak kad krećemo da ih zatvaramo. Ako nisu tu, onda normalno izlazimo po dvoje i gasimo jednog po jednog. Ako se desi da krenu aktivno da se brane, jedan od dvoje naših bude friziran ili zatvoren pre nego izvede napad, i napad ostane da visi na pola, izlazi prvi koji vidi da je napad prekinut. Obično je to neko ko je trebao da bude u sledećem paru za izlaženje, ali može bilo ko. Bitno je samo da bude što brže. Ako se desi da izađu dvoje ili troje, odmah gase sledećeg. Opet, čim vidite džek, odmah pucate svi sa najjačim što imate pa šta kome prođe.
Prvi scenario se obično dešava u ona zadnja 2 sata kad je energija x3. Drugi se dešava ranije. U oba slučaja se dešava da oba kluba imaju na sebi gomilu bustera. Svako se trudi da prati kad koji ističe, šta kome treba da se obnovi...itd. Kad pucamo između dva kišobrana, pucamo svi, pa kome prođe. Džek se baca dve sekunde pre isteka kišobrana. Isto važi za pucanje između frizova.