Obaveštenje - Shield Buster i nova koncepcija rata
Obaveštenje - Shield Buster i nova koncepcija rata
Pravila za rat su bila bazarina na štitu. Uvođenjem Shield Buster kartice taj štit ne igra više tako značajnu ulogu. Samim tim, pravila ratovanja će biti prilagođana novim uslovima.
Prvo i osnovno, mali klubovi od 10 igrača koji su bili idealni za rat, i imali ogromnu prednost u odnosu na velike klubove, više je nemaju. Sad je situacija suprotna, mali klub od 10 igrača nema više nikakve šanse protiv kluba od 25. U tom smislu, pozivamo sve aktivne igrače i klubove da nam se pridruže. Ako nastavimo da igramo u malim sastavima, za nekoliko meseci ćemo svi zajedno biti vraćeni u prvu arenu
Koncepcija je sledeća:
Protiv Shield Bustera ne postoji odbrana. Prolazi i kroz kisobrane, i skida kisobran. Napad može da se ublaži dudovima i to je sve. Znači ne postoji način da sprečimo protivnički klub da ispuca sve što ima, i obratno. Cela ideja se vrti oko toga da protivnik više nema sa čim da puca. Klub koji ostane bez itema gubi. 25 igrača ima 2 ipo puta više energije i itema koje može ispuca u bilo kom trenutku.
Jedina moguća taktika ovde je popravljati zgrade odmah i skupljati iteme, a protivnika ostaviti bez itema.
U mesto da prvo rušimo i zatvaramo najjače igrače, sad radimo suprotno. Odaberemo najslabijeg ili neaktivnog i pravimo poene samo na njemu i to kad nije u igri da ne može da se popravlja. Na jedan Jackpot puca ceo klub. Jedan ga spušta, drugi zatvara, treći ga busterom vadi iz štita i tako u krug dok se ne izređaju svi. I protivnički klub uzima 0 itema.
Sam tok rata će isto biti drugačiji. U mesto na početku, akcenat će biti na kraju. Full napad koji je do sad bio na startu, seli se na kraj.
Zašto?
Štit pod kojim smo se krili kad nam nestane napada, više ne postoji. U slučaju jačeg protivnika, trošimo se džabe. U mesto štita, iskoristićemo kraj. U prvih nekoliko sati treba samo proceniti protivnika, i braniti se dudovima, povremeno opaliti nešto zbog CoM zadataka ili reda radi, i praviti se neorganizovan i nezainteresovan. I skupljati iteme.
Ako se ispostavi da protivnik nije shvatio kako rat sad funkcioniše, znači igra po starom, gasi sve redom i puni nas itemima, idemo fazu dva. Organizovan napad na samo jednog igrača na jedan Jackpot. Al bez previše trošenja, sa itemima koje smo pokupili taj rat. Onda ih opet pustimo da nas pune itemima, branimo se samo dudovima, i tako u krug. Napunimo se, ispucamo, napunimo,.. dok se protivnik samo prazni.
Glavni napad bi bio 2 sata pred kraj ako procenimo da smo jači. Ili 2 min pred kraj ako procenimo da nismo ali ih ipak stižemo sa poenima. Naravno ovo drugo je uvek rizik zbog freezova.
Kraj rata bi se štelovao da pada oko 1 ujutru. Znači taj završni napad bi kretao posle 23. Isti tajmnig samo nije više početak, nego kraj.
Sva ova filozofija pada u vodu ako igramo 10 protiv 25, zato....
Re: Obaveštenje - Shield Buster i nova koncepcija rata
...I posle skoro 4 godine ratovanja... mala rekapitulacija
Gore napisano je pisano kad je uveden Shield Buster a pre uvodjenja nokauta i samo je delimično tačno.
Prva stvar broj igrača. Uparivanje za rat ide po sledećem sistemu:
10-13
14-19
20-25
Drugim rečima, idealan broj igrača za rat je 13, 19 ili 25.
Druga stvar koja se uglavnom pokazala pogrešna je da će pucači da se potroše ako ih ne gadjamo. To se ne desi skoro nikad. Dal imaju sistem feedera, feeder klubove, sistem deliverija, nije ni bitno. Ne dešava se u praksi.
Uvodjenjem nokauta, promenjen je i tajming da bi svima bilo zgodno da budu na kraju, što je oko 23. Bez obzira dal se branimo ili napadamo, i dalje je akcenat na tom kraju.
Detaljna pravila i način igre za 2023 je u delu za članove. Molimo registrujte se.
Gore napisano je pisano kad je uveden Shield Buster a pre uvodjenja nokauta i samo je delimično tačno.
Prva stvar broj igrača. Uparivanje za rat ide po sledećem sistemu:
10-13
14-19
20-25
Drugim rečima, idealan broj igrača za rat je 13, 19 ili 25.
Druga stvar koja se uglavnom pokazala pogrešna je da će pucači da se potroše ako ih ne gadjamo. To se ne desi skoro nikad. Dal imaju sistem feedera, feeder klubove, sistem deliverija, nije ni bitno. Ne dešava se u praksi.
Uvodjenjem nokauta, promenjen je i tajming da bi svima bilo zgodno da budu na kraju, što je oko 23. Bez obzira dal se branimo ili napadamo, i dalje je akcenat na tom kraju.
Detaljna pravila i način igre za 2023 je u delu za članove. Molimo registrujte se.