WAR Pravila (pre uvođenja shield bustera) više ne važe

War pravila i strategije
Post Reply
User avatar
rio
Admin sajta
Posts: 1010
Joined: Thu 03 Jan, 2019 22:14

WAR Pravila (pre uvođenja shield bustera) više ne važe

Post by rio » Fri 04 Jan, 2019 00:09

SimCity BuildIT - Pravila Ratovanja

Ova pravila su važila do uvođenja shield buster kartice. U slučaju limitiranja ili ukidanja ove kartice, vraćamo se opet na ova pravila. Nova pravila su u pripremi...:lol:

  • 1. Ne popravljati zgrade dok niste pod štitom
  • Smisao ovoga je da protivnik uzme što manje poena po igraču pre nego se ode pod štit. Vrlo bitna i često presudna stavka za ishod rata. Koliko god da je protivnik jak, gubi ako nije napravio dovoljno poena a ne može više nikoga da gadja. Jednom kad ste pod štitom, popravljate se do posledlje zgrade. Poslednju NE popravljate - ostajete pod štitom dok vam se napuni energija i ne skupite napade da istu ispucate celu kad izađete iz štita.

  • 2. Izlazak iz štita isključivo uz dogovor sa ostalim članovima kluba, punom energijom i punim napadom
  • Pratite chat u igrici i viber grupu za info o strategiji za rat koji je u toku. Generalno, postoje 3 scenarija u vezi sa izlascima iz štita.
    1. Protivnik je dosta slabiji ili neaktivan - Izlazi i puca kako ko hoće, slobodan stil.
    2. Protivnik je dosta jači - ako se proceni da su šanse za pobedu minimalne ili nikakve opet slobodan stil i skupljanje delova.
    3. Protivnik je jak ali idemo na pobedu - nema izlaska bez preciznog dogovora u smislu ko koga gađa i čime, ko stavlja bustere itd...

    U svakom slučaju prati se chat i čeka odluka o tome koji se scenario igra

  • 3. Zatvaranje protivničkih igrača sa najjačim napadom
  • Ideja je da se uzme maksimalan broj poena po protivničkom igraču. Ovo je naročito bitno kad je protivnički klub mali i često odlučuje ishod rata. Znači idealno bi bilo spustiti igrača na 1 i onda gađati napadom koji ruši 10. (movie, hands, shoes...). U svakom slučaju izbegavati zatvaranje sa napadom koji je manji od 6. Svako u skladu sa mogućnostima i karticama koje ima. Za uspešan napad u ovom smislu je potrbno bar dva igrača, pošto jedan sam nema dovoljno energije. Znači jedan spušta, drugi zatvara.

  • 4. Početak rata
  • Ko napande prvi ima prednost. U tom smislu, poželjno je biti tu na početku sa spremnim napadima i napasti pre protivničkog kluba. Vreme za početak attack faze je obično između 9 i 11 uveče, pošto je u to vreme većina članova slobonda.

Post Reply